backgroundImage
kategorie

Obch. podmínky

Vítáme Vás v našem internetovém obchodě.

Snažíme se, aby tyto obchodní podmínky byly jasné, srozumitelné a ne moc dlouhé.

Naše internetová prodejna navazuje na naši kamennou prodejnu a slouží zároveň jako náš katalog se sortimentem. Zboží v našem eshopu se snažíme mít z větší části skladem přímo v prodejně, ale není v našich silách, vzhledem k tomu, že nedisponujeme velkými skladovacími prostorami, mít veškeré velikosti jízdních kol a součástek neustále skladem přímo v prodejně. Našim skladem jsou naši dodavatelé od kterých objednáváme několikrát týdně.


Případné reklamace řešíme přímo z dovozci zboží, což je záruka rychlosti a odbornosti posouzení reklamace a to i díky tomu, že jsme autorizovaní prodejci značek a sortimentu který v našem eshopu najdete. O veškerý chod naší prodejny se starají lidé, kteří se cyklistikou zabývají řadu let a navíc cyklistika není jen naší obživou, ale zároveň i koníčkem. Naši dodavatelé jsou většinou i přímými dovozci, takže kontrola dostupnosti zboží proběhne ihned po Vaší objednávce.
Aktualizace našeho eshopu probíhá min. 1x za 24hod.  U jízdních kol jsme samozřejmě ochotni provést změny výbavy kola podle Vašich požadavků, pokud je to technicky proveditelné.
U výměny nových komponentů zákazník hradí jen rozdíl cen komponentů. Práce je zdarma.

Kolo není věc kterou by jste si kupovali každý den, proto se nejdřív s námi poraďte o vhodném typu kola nebo výbavě součástek. Při výběru je důležité vědět, k jakému účelu má kolo sloužit (na přepravu po městě, občasné vyjížďky, turistiku, sportovní jízdu, průměru kol 26", 27,5" či 29"…) a jakou maximální částku chcete za kolo utratit. Výběr velikosti je velmi důležitý a s tímto výběrem Vám rádi poradíme.

Veškeré ceny uvedené v našem eshoupu jsou s DPH a bez poštovného (poštovné je účtováno podle ceny objednávky a typu platby)

 

REGISTRACE DO ESHOPU

Registraci do našeho eshopu provedete vyplněním jednoduchého formuláře a jeho odesláním.

Pro registrované zákazníky našeho eshopu je připravena sleva 5% z cen bez DPH ze sortimentu (nevztahuje se na zlevněná jízdní kola a zboží z doprodeje) a 3% za platbu předem na náš účet. Díky tomu, že jsme skutečná kamenná prodejna, která se věnuje prodeji kol od roku 1997, jsou jízdní kola zakoupená i přes eshop před odesláním poskládána, vyzkoušena a pak v co nejmenší míře rozložena zpět do krabice. Tento postup je zárukou 100% funkčnosti. Všechny údaje o Vaší osobě, keré uvádíte při registraci do eshopu budou zpracovány jen a výhradně za účelem objednání zboží v eshopu Mystic bike a tyto údaje nebudou předány třetí straně.

 

OBJEDNÁVKA

Objednávku provedete tak, že se přihlásíte pod svým přihlašovacím jménem (třeba email) a vyberete si zboží, které vložíte do nákupního košíku. Pokud jste s nákupem skončili, přejdete na pokladnu, zvolíte si adresu doručení a případně adresu fakturační. Dále vyberete způsob dopravy s vyznačenou výší poštovného a před závěrečným potvrzením objednávky máte ještě možnost, vložit poznámku k objednávce.

Uzavření kupní smlouvy mezi prodejcem a kupujícím je považováno odeslání objednávky z eshopu. Originál doklad o koupi Vám dorazí se zbožím.
Při převzetí zásilky zákazníkem, je Vaší povinností zkontrolovat dodané zboží, zda není viditelně poškozené nebo poničené. V případě poškození zásilky nejste povinni dodávku převzít, v tom případě nás neprodleně kontaktujte o nepřevzetí zásilky na náš email info@mysticbike.cz nebo tel.: 739 324 188
V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakékoliv nesrovnalosti, mezi skutečně dodaným zbožím a dokladem o koupi, neprodleně nás o tom informujte. V případě, že tak neučiníte, nemusí být pozdější reklamace v tomto ohledu uznána. K nápravě chyby v dodání z naší strany, dojde v co nejkratší době.

Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem dodacího listu přepravce.

 

ZÁRUČNÍ DOBA

Záruční doba na vady z výroby je 24 měsíců. U věcí spotřebních jako jsou pláště, brzdové destičky, těsnění vidlic, tlumičů a součástek podléhajících mechanickému opotřebení, může být životnost kratší než je záruční doba na vady vzniklé při výrobě. Bezpodmínečně nutné je u jízdních kol provést po ujetí 100-200 km, nebo nejpozději po 1 měsíci provozu či nejpozději  6 měsíců od zakoupení tzv. garanční prohlídku, kdy Vám bude kolo znovu seřízeno a zkontrolováno. Tato garanční prohlídka musí být zaznamenána do záručního listu jízdního kola. Provedení tohoto úkonu je u jízdních kol zakoupených v naší prodejně bezplatné, kolo je zapotřebí dopravit k nám do prodejny.  Náklady s přepravou si hradí zákazník.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ-ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Lhůta pro vrácení zboží soukromé osobě (nikoliv firmě) při nákupe "přes internet"se řídí příslušným zákonem, to znamená, že zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů. U firem je to vzájemnou dohodou. Pokud se tedy rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy ve stanovené lhůtě, kontaktujte nás písemně na náš firemní email info@mysticbike.cz nebo mysticbike@seznam.cz
Zboží, které jsme Vám zaslali přepravní službou a budete jej zasílat zpět, musí být nepoužité v originálním neporušeném obalu, čisté a bez zjevného poškození a to včetně veškeré dokumentace a dokladů o koupi. Zboží nezasílejte na dobírku. Jakmile k nám zboží dorazí, ihned bude zkontrolováno a pokud vše odpovídá výše uvedenému, bude Vám do 14 dnů připsána částka na Váš účet. Odstoupení od smlouvy se nevztahuje na poplatky týkající se balného a dopravného-poštovné při vrácení produktu hradí zákazník.

V případě vrácení zboží si vyhrazujeme právo účtovat skutečně vynaložené náklady, které slouží na uvedení zboží do původního stavu. To znamená (kontrola zboží, vrácení do skladu systémově, zabalení nebo přebalení a pokud to již není možné, tak prodej zboží za přiměřeně nižší cenu bez původního originál obalu to je cca 10-20%, vystavit storno FA, poslat peníze, atd.)

 

REKLAMACE

Reklamace řešíme přímo s dovozci zboží, což je záruka rychlosti a odbornosti posouzení reklamace a to i díky tomu, že jsme autorizovaní prodejci značek a sortimentu, který v našem eshopu najdete. Veškeré reklamace jsou vyřizovány do 30dnů od převzetí zboží. Reklamované zboží je zapotřebí donést nebo zaslat čisté, kompletní, řádně zabalené na adresu naší prodejny. V případě oprávněné reklamace vracíme poštovné-poštovné hradí prodejce a to v běžné výši. O zaslání reklamace nás informujte předem písemně na náš firemní email info@mysticbike.cz nebo mysticbike@seznam.cz

Může se stát, že zásilka nebude převzata a to v případě neinformování předem o odeslání zásilky na adresu prodejny.

 

Daň z přidané hodnoty

Všechny ceny produktů jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@mysticbike.cz
2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Účtenka s údaji EET je zaslána se zbožím v balíku nebo předána osobně při vyzvednutí zboží v prodejně.