Hodnocení obchodu na Zboží.cz
backgroundImage

Obchodní podmínky

Vítáme Vás v našem internetovém obchodě.

Snažíme se, aby tyto obchodní podmínky byly jasné, srozumitelné a ne moc dlouhé.

Naše internetová prodejna navazuje na naši kamennou prodejnu a slouží zároveň jako náš katalog se sortimentem. Zboží v našem eshopu se snažíme mít z větší části skladem přímo v prodejně, ale není v našich silách, vzhledem k tomu, že nedisponujeme velkými skladovacími prostorami, mít veškeré velikosti jízdních kol a součástek neustále skladem přímo v prodejně. Našim skladem jsou naši dodavatelé od kterých objednáváme několikrát týdně.


Případné reklamace řešíme přímo z dovozci zboží, což je záruka rychlosti a odbornosti posouzení reklamace a to i díky tomu, že jsme autorizovaní prodejci značek a sortimentu který v našem eshopu najdete. O veškerý chod naší prodejny se starají lidé, kteří se cyklistikou zabývají řadu let a navíc cyklistika není jen naší obživou, ale zároveň i koníčkem. Naši dodavatelé jsou většinou i přímými dovozci, takže kontrola dostupnosti zboží proběhne ihned po Vaší objednávce.
Aktualizace našeho eshopu probíhá v pracovní dny min. 3x za 24hod. U jízdních kol jsme samozřejmě ochotni provést změny výbavy kola podle Vašich požadavků, pokud je to technicky proveditelné.
U výměny nových komponentů zákazník hradí jen rozdíl cen komponentů. Práce je zdarma.

Kolo není věc, kterou by jste si kupovali každý den, proto se nejdřív s námi poraďte o vhodném typu kola nebo výbavě součástek. Při výběru je důležité vědět, k jakému účelu má kolo sloužit (na přepravu po městě, občasné vyjížďky, turistiku, sportovní jízdu, průměru kol 26", 27,5" či 29"…) a jakou maximální částku chcete za kolo utratit. Výběr velikosti je velmi důležitý a s tímto výběrem Vám rádi poradíme.

Veškeré ceny uvedené v našem eshoupu jsou s DPH a bez poštovného (poštovné je účtováno podle ceny objednávky a typu platby). Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné, s výjimkou zjevné chyby, např. když bude uvedená cena zboží zjevně chybná a nesprávná a výrazně se bude odlišovat od ceny srovnatelného zboží. O této skutečnosti bude prodávající obratem informovat kupujícího. Veškeré zboží, které povahou vyžaduje instalaci, je určeno k montáži v odborném servisu (měnič, řazení, středová osa, představec, pedály atd..). V případě, že si nejste jisti správnou instalací, kontaktujte nás. V naší kamenné prodejně provádíme nebo zajistíme veškerý předprodejní i následný záruční nebo pozáruční servis.

 

REGISTRACE DO ESHOPU

Registraci do našeho eshopu provedete vyplněním jednoduchého formuláře a jeho odesláním.

Pro registrované zákazníky našeho eshopu je připravena sleva z běžných cen bez DPH (nemusí se vztahovat na zlevněná jízdní kola a zboží z doprodeje) a další sleva za platbu předem na náš účet nebo platba kartou on-line. Díky tomu, že jsme skutečná kamenná prodejna, která se věnuje prodeji kol od roku 1997, jsou jízdní kola zakoupená i přes eshop před odesláním poskládána, vyzkoušena a pak v co nejmenší míře rozložena zpět do krabice. Tento postup je zárukou 100% funkčnosti. Všechny údaje o Vaší osobě, keré uvádíte při registraci do eshopu budou zpracovány jen a výhradně za účelem objednání zboží nebo zasílání obchodních sdělení e-mailem, marketingově podporujících Web či kamennou prodejnu Mystic bike nebo weby obchodních partnerů (tzv. zákaznická výjimka dle recitálu 47 GDPR) (takové zpracování se zakládá na oprávněném zájmu organizace).

Zřízení uživatelského účtu
1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Kupující může provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

OBJEDNÁVKA

Objednávku provedete tak, že se přihlásíte pod svým přihlašovacím jménem (třeba email) a vyberete si zboží, které vložíte do nákupního košíku. Pokud jste s nákupem skončili, přejdete na pokladnu, zvolíte si adresu doručení a případně adresu fakturační. Dále vyberete způsob dopravy s vyznačenou výší poštovného a před závěrečným potvrzením objednávky máte ještě možnost, vložit poznámku k objednávce. Platba je možná kartou, předem na účet nebo v hotovosti přímo v prodejně. Jiné platby nemohou být akceptovány.

Uzavření kupní smlouvy mezi prodejcem a kupujícím je považováno odeslání objednávky z eshopu. Originál doklad o koupi Vám dorazí se zbožím.

V některých níže uvedených případech si prodávající vyhrazuje právo na neuzavření kupní smlouvy. Jedná se především o  tyto případy:
a. Zboží je vyprodáno v době mezi pravidelnými aktualizacemi skladových zásob na našem internetovém obchodě.
b. Chyba v ceně zboží. Zjištění značného rozdílu mezi cenou obvyklou a cenou uvedenou na eshopu.
c. Nemožnost dodání zboží z důvodu jeho odcizení či poškození (poslední kusy).

V případě objednávky zboží které není skladem nebo které není běžné a to i v případě okrajových velikostí (v eshopu je dostupnost Není skladem, Externě dodání 3-5 dnů) nebo je upraveno na míru si prodávající vyhrazuje právo požádat kupujícího o změnu platby předem na náš účet a nebo uhrazení zálohy na objednané zboží v min. výši 50% kupní ceny.

Při platbě kartou: zboží, které NENÍ skladem (Není skladem, Externě dodání 3-5 dnů) vyčkejte s platbou až po potvrzení objednávky.

Objednávkám vytvořeným v den pracovního volna nebo mimo pracovní dobu kamenné prodejny, budeme vyřizovat následující pracovní den.

Objednávku zboží s vyzvednutím přímo v prodejně je možné až na základě výzvy k vyzvednutí zasláním sms, emailem či telefonicky pracovníkem prodejny. Zboží je možno vyzvednout (je odloženo) max. 3 dny od oznámení. Následující den je zboží vráceno do prodeje.


Při převzetí zásilky zákazníkem, je Vaší povinností zkontrolovat dodané zboží, zda není viditelně poškozené nebo poničené. V případě poškození zásilky nejste povinni dodávku převzít, v tom případě nás neprodleně kontaktujte o nepřevzetí zásilky na náš email info@mysticbike.cz nebo mysticbike@seznam.cz případně tel.: 739 324 188
V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakékoliv nesrovnalosti, mezi skutečně dodaným zbožím a dokladem o koupi, neprodleně nás o tom informujte. V případě, že tak neučiníte, nemusí být pozdější reklamace v tomto ohledu uznána. K nápravě chyby v dodání z naší strany, dojde v co nejkratší době.

Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem dodacího listu přepravce.

Zákazník bere na vědomí, že v případě nevyzvednutí nebo nepřevzetí zásilky se jedná se o porušení kupní smlouvy podle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, s nárokem na náhradu způsobené škody.

 

ZÁRUČNÍ DOBA

Záruční doba na vady z výroby je 24 měsíců. U věcí spotřebních jako jsou pláště, brzdové destičky, těsnění vidlic, tlumičů a součástek podléhajících mechanickému opotřebení, může být životnost kratší než je záruční doba na vady vzniklé při výrobě. Bezpodmínečně nutné je u jízdních kol provést po ujetí 100-200 km, nebo nejpozději po 1 měsíci provozu či nejpozději 6 měsíců od zakoupení tzv. garanční prohlídku, kdy Vám bude kolo znovu seřízeno a zkontrolováno. Tato garanční prohlídka musí být zaznamenána do záručního listu jízdního kola. Provedení tohoto úkonu je u jízdních kol zakoupených v naší prodejně bezplatné, kolo je zapotřebí dopravit k nám do prodejny. Veškeré přepravní náklady si hradí zákazník sám.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ-ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Lhůta pro vrácení zboží soukromé osobě (nikoliv firmě) při nákupe "přes internet"se řídí příslušným zákonem, to znamená, že zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů. U firem je to vzájemnou dohodou. Pokud se tedy rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy ve stanovené lhůtě, kontaktujte nás písemně na náš firemní email info@mysticbike.cz nebo mysticbike@seznam.cz případně tel.: 739 324 188
Zboží, které jsme Vám zaslali přepravní službou a budete jej zasílat zpět, musí být nepoužité v originálním neporušeném obalu, čisté a bez zjevného poškození a to včetně veškeré dokumentace a dokladů o koupi. Zboží nezasílejte na dobírku. Jakmile k nám zboží dorazí, ihned bude zkontrolováno a pokud vše odpovídá výše uvedenému, bude Vám do 14 dnů připsána částka na Váš účet. Náklady spojené s vrácením zboží při odstoupení od smlouvy hradí zákazník.

V případě vrácení zboží si vyhrazujeme právo účtovat skutečně vynaložené náklady, které slouží na uvedení zboží do původního stavu. To znamená kontrola zboží, vrácení do skladu systémově, zabalení nebo přebalení, vystavit storno FA, poslat peníze, atd. a pokud to již není možné, tak prodej zboží za přiměřeně nižší cenu bez původního originál obalu to je min. 10% a max. 20% z ceny zboží. Minimální poplatek je ve výši 100 Kč.

Protokol o zpětném odeslání zboží, reklamační protokol  

REKLAMACE

Reklamace řešíme přímo s dovozci zboží, což je záruka rychlosti a odbornosti posouzení reklamace a to i díky tomu, že jsme autorizovaní prodejci značek a sortimentu, který v našem eshopu najdete. Veškeré reklamace jsou vyřizovány do 30dnů od převzetí zboží. Reklamované zboží je zapotřebí donést nebo zaslat čisté, kompletní, řádně zabalené na adresu naší prodejny. V případě oprávněné reklamace vracíme poštovné-poštovné hradí prodejce a to v běžné výši.

 

Daň z přidané hodnoty

Všechny ceny produktů jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@mysticbike.cz nebo mysticbike@seznam.cz
2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

Heureka Ověřeno zákazníky

„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

 

EET                                                          

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Účtenka s údaji EET je zaslána se zbožím v balíku nebo předána osobně při vyzvednutí zboží v prodejně.

X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen správně fungovat.

Souhlasím
Nastavit
Nesouhlasím